wtorek, 3 lutego 2015

- PREZENTY -

CZYLI POMYSŁY NA PREZENTY DLA HF


Tyle ile osób, tyle pomysłów na prezenty. Co ja się nachodziłam, naszukałam tego. U mnie stanęło na polskich słodyczach i kolorowankach z polskimi bohaterami dla dzieci, coś słodkiego dla hostów, dla HM książka kucharska 100 najlepszych polskich przepisów po angielsku i dla HF wódka. Oczywiście nie wszystko mi się zmieściło do walizki więc po 2 godzinach chodzenia za tym wszystkim stwierdziłam, że przeznaczyłam na to za dużo czasu, bo tak myślałam co wziąć a teraz muszę myśleć, co zostawić. Ekstra. No a teraz coś o dawaniu prezentów. Jestem w tym ekspertem, uwierzcie mi. Wiele osób ma pytanie. Kiedy dać rodzinie prezent. No ja do rodziny trafiłam w godzinach wieczornych i w natłoku rozrywek, jakie dla mnie przyszykowali nie było czasu na danie im prezentu. Rozpakowałam się w godzinach nocnych, świętym Mikołajem nie jestem, nie kręcę się nocą po 'obcych' domach i prezentów nie rozdaje. Zostawiłam zatem prezenty w walizce i poszłam spać. Wstałam rano, zastanowiłam się czemu zostawiłam walizkę na zewnątrz, wstawiłam ją do garderoby i tak tam spoczywała parę dni. Ale spokojnie, w końcu nadszedł i jej szczęśliwy dzień. Aaaa, ale jak to?! Prezenty? O nieee! No i zeszłam na dół zaczęłam coś bredzić o tym jak beznadziejnie zrobiłam a hości z najmilszym uśmiechem na świecie podziękowali, wyściskali, otworzyli i jeszcze bardziej podziękowali. Jaki z tego morał? Taki, że to kiedy (i co, tak naprawdę też) Trafi do rąk naszych Hostów w ramach prezentu nie ma większego znaczenia. Im jest lżejsze, tym egoistycznie lepiej dla nas. Każdy lubi słodycze a jak nie lubi to w domu znajdzie się ktoś kto je spałaszuje. Jeśli chodzi o ubrania czy biżuterię uważam, że jest to pomysł średni. Raz, że tutaj jest to tanie a dwa lepiej podpatrzeć na miejscu jak się dana osoba nosi i zaczekać z kupieniem tego typu rzeczy na urodziny czy święta. Oczywiście warto coś mieć ale UPOMINEK a nie prezent za miliony monet!



Washington Square Park- póki co, ma bardzo wysoką pozycję w rankingu ulubionych miejsc. Prezent dla mnie od losu. Jak cały ten wyjazd.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz