niedziela, 1 lutego 2015

- PIERWSZE KROKI -

Manhattan.
Centrum wszechświata.
Wyszłam z hotelu na chwilę, dosłownie na 5 minut. Wróciłam po 3 godzinach, kiedy powoli przestawałam czuć swoje palce. No tak, kto by pomyślał o tym, żeby ubrać na siebie milion warstw, wziąć czapkę rękawiczki i szalik w zimę, wychodząc tylko do sklepu, znajdującego się po drugiej stronie hotelu.
Wszystko duże, świecące, inne. Wszędzie ludzie, taksówki, jeszcze więcej ludzi, więcej taksówek. 
Przejścia dla pieszych. Czerwone, wszyscy idą, odliczanie czasu, wszyscy idą, białe, wszyscy idą. Dochodzę już do słynnego Empire State Building. Głowa w górę. Wracam się na Broadway. Przypominają mi się chwilę, kiedy siedziałam w domu i rozmarzona przeglądałam setki zdjęć tych miejsc. Teraz oglądam to na żywo. Pod nosem nucę tylko 'New York, New York' Franka i powstrzymuje się od tego by nie zacząć tańczyć, skakać i śpiewać. Staram się utrzymać emocje. Nie da się. Uśmiech na mojej twarzy największy na świecie. Zapomniałam o tym jak zmęczona jestem.
Taksówkarze trąbią ale jakby nikt na to nie zwraca uwagi. Kierowcy jakby zapomnieli co to kierunkowskaz, zmieniają pasy jak chcą. Dochodzę na Times Square. Kręcę się w kółko, podziwiając ilość świateł. Przechadzam się jeszcze chwilę ulicami wyznaczonymi jakby od linijki. Na chodnikach leżą śmieci. Mnóstwo worków. Wszędzie budki z hot-dogami. Śmierdzi. W końcu dochodzę do sklepu, który był moim celem, a tam Pani, wydając mi resztę śpiewa z kasjerem obok.
Ale kocham to wszystko! Marzyłam o tym, a teraz to moja codzienność. Czy może być coś lepszego?

WIDOK NA MANHATTAN (EMPIRE STATE BUILDING)


 WIDOK NA MANHATTAN, HOBOKEN I NEWPORT


JEDNA Z TYSIĄCA FLAG, KTÓRE POWIEWAJĄ TU W KAŻDYM MOŻLIWYM MIEJSCU
(Z WIDOKIEM NA MANHATTAN)

TY TEŻ CHCESZ POSTAWIAĆ STOPĘ W USA?

Lubisz dzieci? Lubisz wyzwania?

ZOSTAŃ AU-PAIR! 

Jesteś ciekawy jak to zrobić? Wejdź na:




1 komentarz: